Sidste Danmarksturneringsweekend spilles i den kommende weekend

Lørdag tager 3. div. mod Åskov på hjemmebane. Der skal gerne en sejr i hus for vi vil gerne revanchere nederlaget i foråret. Desuden vil en sejr sikre at holdet bliver i 3. division.
Søndag står den på udebanekamp mod Dejbjerg - sidst vi mødte Dejbjerg fik vi en sikker sejr, så vi er forventningsfulde.

Holdet til weekenden består af Brian Rasmussen, Brian Kvist, Nikolas Pagaard, Nikolaj Rasmussen, Kristian Jacobsen, Thomas Pedersen og Lars Bremer. Reserve er Aleksander Caspersen. Holdleder for 3. div. er Stephen Bihl

Kvalholdet spiller kun turneringskamp søndag - den foregår på udebane i Vejle. Holdet spiller for æren og består af; Jakob Juul, Steffen Jepsen, Kasper Linde, Jeppe Poulsen, Damian Karaman, Andreas Hansen og Søren Jacobsen. Holdleder for kvalholdet er Flemming Therkildsen.

Lørdag tager 3. div. senior mod Kolding på hjemmebane. Der skal gerne en sejr i hus for vi vil gerne revanchere nederlaget i foråret. Det bliver dog en meget svær opgave, da Kolding er tophold og ubesejret.
Søndag står den på udebanekamp mod Haderslev - sidst vi mødte Haderslev blev det til en smal sejr på 8-6, så det bliver en spændende og tæt kamp.

Holdet til weekenden består af Helle Olesen, Gitte Østergaard Hansen, Michael Olesen, Ove Holm Hansen, Karsten Juhler, Lars Hannerup og Ole Jensen. Ole Jensen afløses søndag af Karsten Jeppesen.

Ove Holm Hansen
Holdleder

Velkommen til elitegolf

Velkommen til Give Elite Golf. Vi byder dig velkommen til golf som elitesport og vi glæder os til at møde netop dig. Vi kan bruge alle spillere med et lavt handicap; Unge med ambitioner om et lavt handicap og alle andre med ambitioner om et singlehandicap er yderst velkomne. Golf som sport hvor træning og spil er en fast del af ugens program, i nærmeste fremtid kan du læse mere her på hjemmesiden hvornår træningen starter i 2022. Vel mødt!