Tusind tak til grønne frivillige i uge 30

I har alle gjort en kæmpe forskel i uge 30, uden jeres hjælp havde ugen set helt anderledes og kaotisk ud. I var grunden til at alt forløb, som det skulle og som vi havde håbet på.

Vi har på alle niveauer fået så mange roser af vore gæster og det vidner om, at vores forskellige tiltag var de rigtige.

Uge 30 i tal:

1.429 gæster 96 golfklubber repræsenteret (se oversigten længer nede) 66 grønne frivillige hjælpere 2.000 tombola lodder blev solgt = udsolgt 200 præmier blev uddelt 600 bananer solgt af baneservice 75 Engmark Is solgt (de smager rigtig godt ;-)) 10.000 kr. solgte baneservice for i alt 195 handsker blev solgt i shoppen 6.000 meter græs er blevet klippet et par gange 19 greens er blevet hver dag 500 bøffer er stegt 200 fiskefileter er stegt 2.225 ml. opvaskemiddel er brugt 3 kg. persille er brugt

Vi glæder os til frivillig festen den 14. august og også til ”Gratis uge 30” i 2016.

Endnu engang kæmpe tak til jer alle.

Golfklubber som var på besøg i uge 30: Albertslund, Barløseborg, Birkemose, Blommenslyst, Blåvandshuk, Brande, Breinholtgård Bryttsätter, CGC, Dejbjerg, Dronninglund, Esbjerg, Fanø, Fredericia, Greve, Gudme, Gyttegård, H. C. Andersen, Haderslev, Hammel, Hansted, Haunstrup, Hedens, Hedensted, Henne, Herning, Himmelbjerg, Himmerland, Holmsland Klit, Holstebro, Holsted, Horsens, Hørsholm, Ikast, Jelling, Juelsminde, Kaj Lykke, Karup Å, Kellers Park, Kolding, Lemvig, Lillebælt, Lübker, Læsø, Løgstør, Mariager Fjord, Markusminde, Mollerup, Nordborg, Norddjurs, Odder, Odense Eventyr, Outrup, Randers, Randers Fjord, Ribe, Royal Oak, Samsø, Sebber Kloster, Silkeborg Ry, Skanderborg, Skive, Skovbo, Skærbæk Mølle, Smørum, Sorø, Stensballegaard, Struer, Svendborg, Sæby, Söderköpings, Söderslätts, Søhøjlandet, Sønderborg, Tange sø, Toftlund, Tollundgaard, Trehøje, Trelleborg, Tullamore, Tyresö, Tønder, Varde, Vejen, Vejle, Vestfyns, Viborg, Øland, Ørnehøj, Aabenraa, Aarhus, Aarhus Aadal og Åskov.