Afslutning Mens’ Section 2016

Med dette billede sættes der punktum for sæsonen 2016 i GGK. Mens Sec.
Alle dem der har været medlemmer i denne klub i klubben kan med ret hævde at have deltaget, og især bidraget med godt golfspil, samt med et godt kammeratskab. Alle har skabt et godt fundament til en klub i klubben, hvor medlemmerne har fået formålsparagraffen i vedtægterne til at leve op til dens ordlyd.
Vi kommer alle med forskellige baggrunde, med et fælles mål, at blive bedre til golfspillet, få et bedre begreb om regler og spil, men også møde andre mennesker for at blive beriget med den mangfoldighed som har sammensat dette land.
Jubelen på billedet skal tages helt bogstaveligt, der er ingen grund til andet, da det resultatmæssig har været en flot sæson, og jeg ved at det fremover bliver i samme gode stemning.
Med tak for et godt år
Frederik Andersen