Ny chefgreenkeeper tiltræder 1. oktober

Det er en stor glæde, at vi kan fortælle at Give Golfklub har fundet vores nye chefgreenkeeper – med virkning fra 1. oktober er Esben Kristensen at finde i ”førerhuset” på greenkeepervognen.

Esben er 30 år, og bor i Give med sin hustru og deres søn.

Esben har tidligere været ansat i Give Golfklub igennem 6 år – først som medhjælper i greenkeepergården, efterfølgende som greenkeeperelev og sluttede af som udlært greenkeeper.

Efterfølgende har Esben aftjent sin værnepligt, arbejdet som tømrer og de seneste år drevet selvstændig virksomhed, sammen med sin bror.

Esben er nu klar til nye udfordringer og glæder sig til at komme i gang i Give Golfklub og udtaler:

”Jeg kender Give Golfklub ud og ind, og kan stadig huske hver en green – jeg glæder mig til at komme tilbage og bidrage og samarbejde med staben af greenkeepere, til glæde og gavn for klubbens medlemmer og gæster”

Vi glæder os til samarbejdet og vi håber i alle vil tage godt imod Esben.

// Bestyrelsen

Konverteringstabeller