Mandagsklubbens udvalgsmedlemmer

H.P. Kristensen
2. Suppleant
Mobile: 2373 2422

Mandagsklubben – Forskellige regler.

Mødetid:
I sommersæsonen - officiel sommertid - er der gunstart kl. 9.00 - tilmelding på
www.golfbox.dk senest kl. 8.00 på spilledagen. Der sker automatisk handicapregulering.

I vintersæsonen - officiel vintertid - er der gunstart kl. 9.30 - tilmelding på www.golfbox.dk senest kl. 8.30 på spilledagen.  Der sker IKKE automatisk handicapregulering.

Aldersgrænser og kontingent:
Damer fra 50 år – Herrer fra 55 år.
Årskontingent er kr. 150 – betales senest 1. maj.
Normal matchfee er kr. 30 – ved spisning i Give kr. 125. På udflugter kr. 200 – incl. spisning.

Rækker:
Der spilles i to lige store rækker for både Damer og Herrer.
Det betyder, at grænserne mellem A- og B-rækkerne kan svinge lidt fra gang til gang – afhængig af deltagerantal.

Præmier:
Til mindst hver 5. individuelt i hver række.
Til ”nærmest flaget” på alle par 3 huller.
Ved særlige lejligheder er der holdspil – og ikke individuelle præmier eller automatisk HCP-regulering.

Mandagsklubben

Mandagsklubben byder velkommen til endnu en dejlig golfsæson 2022 i Give Golfklub.

Match hver mandag fra 28. marts (sommertid) med gunstart kl. 9.00.
Fra og med mandag den 31. oktober 2022 (vintertid) gunstart kl. 9.30.

Altid med tilmelding i www.golfbox.dk senest en time før spilletid (hvis ikke andet er oplyst).

Vedtægter/Regler 2022/23

Referat generalforsamling 13 november 2023

Gode råd

Nye Golf Regler pr. 1 januar 2019

Mandagsklub - generalforsamling

• Generalforsamlingen afholdes den anden mandag i november.
  • Udvalget består af 5 personer – 2 er på valg i lige år og 3 er på valg i ulige år.
  • Dagsorden skal indeholde følgende: Valg af dirgent, valg af referent, formandens beretning, regnskab, valg til bestyrelsen, valg af suppleanter, valg af revisor, indkomne forslag.