Kommunemesterskab 2020

Pressemeddelelse, 27/9 -2020
Mesterskabet for golfspillere i Vejle Kommune blev søndag afviklet på Jelling Golfklubs bane.

Det var syvende år i træk, mesterskabet blev afviklet, i år med deltagelse af spillere fra Vejle Golf Club, Give Golfklub og Jelling Golfklub.
Der deltog 58 spillere, fordelt på 9 rækker.
For at overholde corona-restriktionerne var spillerne delt i to grupper, som blev sendt på banen med halvanden times forskel.
Der var således på intet tidspunkt samlet mere end 30 mennesker. Det blev til mange tætte opgør, hvor deltagerne havde lejlighed til at måle sig med de bedste i kommunen.
I Junior Drenge rækken vandt David Guldbrandt Bøje foran Nikolaj Julius Rotbøl, begge Vejle. Nicki Rye Schou fra Jelling vand herrerækken foran Mikkel F. Iversen, Vejle.
I aldersklassen fra 30 år vandt Yupin Hima fra Give foran Hanne Kimer Rasmussen fra Jelling i damerækken, mens herrerækken blev vundet af Bjarne Siersbæk foran Jesper Dupont, begge Jelling.
I aldersklassen fra 50 år vandt Anne-Birte Mothorst Taul damerækken foran Marianne Linde, begge fra Vejle. Afgørelsen fald dog først efter omspil på hul 18.
Hos herrerne var Svend Olsen Lindbjerg fra Give bedst, mens Karsten Juhler fra Give og Paul Ruston fra Vejle delte andenpladsen.
I veteranklassen, der dækker aldersklassen fra 60 år, vandt Helle Sigsgaard fra Jelling foran Elisabeth Lemvigh fra Vejle hos damerne, mens Brian Danebod fra Vejle vandt herrerækken foran Jesper Grohnheit fra Give.
Hos herrerne over 70 år vandt Leif Bruun, Jelling foran Poul Bundgaard fra Vejle.

Kommune MAD 2020

KOmmune SH 2020

Kommune VH 2020

Aktivitetskalender