Nye teesteder færdiggøres

Ved introduktionen af banens fire nye banelængder i foråret 2013 blev seks nye, midlertidige teesteder taget i brug for længde 48 (rød). De nye teesteder vil i de kommende uger blive færdigetableret som opbyggede teesteder med vandingsanlæg.

På hullerne 2, 8, 11, 12 og 14 vil de nye teesteder få deres endelige placering, omtrent hvor de midlertidige teesteder har været anlagt.

På hul 1 er det i samråd med klubbens banearkitekt besluttet, at det eksisterende 52/57 (blå/gul) flyttes frem, så landingsområdet bliver synligt. Dermed vil også det nye teested 48 (rød) blive flyttet frem, så hullet fra disse længder gøres kortere.

Arbejdet med at færdiganlægge de nye teesteder vil foregå i marts måned i og forventes færdiggjort inden sæsonstarten, så teestederne vil kunne tages i brug senest i foråret 2017. Projektet gennemføres i samarbejde mellem klubbens egne folk og en ekstern entreprenør, som har erfaring med anlæggelse af teesteder.

Vi håber på forståelse for de gener, som kan opstå, mens arbejdet udføres.

Baneudvalget

Konverteringstabeller